Vývoj umělé inteligence se dostal na úroveň, kdy je využitelnou v marketingu
Marketing se radikálně změní. Už letos jej promění umělá inteligence. Zasáhne mnoho profesí a svoji roli sehraje i v umění. Protože i to nejspíš zažije revoluci.
Nastává doba, kdy se to, co známe ze sci-fi literatury, mění na realitu
GPT3 neboli třetí generace strojového učení neuronové sítě zcela mění práci s textem. Tento jazykový model umožňující hluboké učení textu z internetových dat stojí za vznikem funkčních systémů pro generování smysluplného textu, práci s ním, jeho úpravy i vznik různých verzí z původně stejného obsahu. Možná končí i tradiční vyhledávání. Už si nebudeme vyhledávat pouhé zdroje, ale rovnou nám z nich umělá inteligence vytvoří jiný text s odkazy na použité zdroje.
Zcela se změní novinařina, copywriting, práce spisovatelů i novinářů, taktéž bude jinou práce na diplomových a vědeckých pracích. Jak bude vše vypadat, jakým způsobem se s AI popere třeba autorské právo, tohle vše se ještě uvidí. Určitě je však dobré, že existují organizace, jakou je OpenAI, které se snaží hlídat, aby se vývoj AI ubíral směrem prospěšným a bezpečným pro lidstvo.
Co dokáže umělá inteligence?
O tom, kam se posunula při tvorbě textu, jsme již mluvili. Dokáže však pracovat i s dalšími vstupy a výstupy. Chtěli byste namalovat Monu Lisu, jako by modelem Leonardu da Vincimu seděla třeba některá ze současných filmových celebrit? Žádný problém. Stačí slovně zadat přání a umělá inteligence vám přesně takový obraz vytvoří. Složí taktéž hudbu, či vytvoří videa. Je trochu sporné, že ke všemu jako zdroje využívá něco, co už někdo vytvořil, ale toto dělá každý, kdo se někde inspiruje.
AI v marketingu
Pravdou je, že kdo začne vyžívat AI v marketingu nejrychleji, bude mít velký náskok před ostatními. Díky AI se až desetinásobně zefektivní práce s obsahem. Rešerše i vznik zcela nových děl – na tohle už nebudete potřebovat specialisty ani desítky spolupracovníků. AI je hravě v mnoha činnostech nahradí. Pojďte se inspirovat možnostmi umělé inteligence. Společnost PISALEK AI se na využití umělé inteligence v marketingu specializuje a nabízí služby v této oblasti. Připravila například první blog psaný umělou inteligencí AI, a to česky i anglicky (The First Blog Written By Artificial Intelligence AI). Nechte si připravit do tohoto blogu firmou PR článek a zdarma jej zde zveřejněte. Podívejte se, co AI umí, a přemýšlejte, jak ji využít pro zlepšení svého podnikání.
image sources
- Mailchimp: Unsplash